Rebranding Centrul Agro Transilvania – Strategie & Identitate Vizuală

Despre proiect

Rebrandingul Agro Transilvania a reprezentat un proces strategic de transformare vizuală și conceptuală, menit să alinieze imaginea platformei agroalimentare cu viziunea sa actuală – una modernă, coerentă și adaptată pieței B2B.

Am pornit de la un audit de brand și am creat o identitate vizuală care transmite încredere, profesionalism și deschidere către parteneriate durabile. Noul logo și sistemul grafic reflectă activitatea centrului, iar paleta cromatică propusă aduce o notă proaspătă și contemporană.

Serviciile SAYMO au inclus:

  • Analiză de poziționare și direcție strategică pentru brand.
  •  Colaborare cu un Brand Designer pentru dezvoltarea identității vizuale.
  •  Consultanță aplicată pentru semnalistică și viitoare materiale fizice, în urma unei vizite on-site.
  • Ghidaj în integrarea identității pe noul website: www.agrotransilvania.ro

Rebrandingul a venit în completarea unei serii de acțiuni strategice de repoziționare a pieței Agro Transilvania și a consolidat coerența comunicării pe toate canalele.

2024-2025
Centrul Agro Transilvania
Distribuie
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare