Rebranding Centrul Agro Transilvania – Strategie & Identitate Vizuală
Despre proiect
Rebrandingul Agro Transilvania a reprezentat un proces strategic de transformare vizuală și conceptuală, menit să alinieze imaginea platformei agroalimentare cu viziunea sa actuală – una modernă, coerentă și adaptată pieței B2B.
Am pornit de la un audit de brand și am creat o identitate vizuală care transmite încredere, profesionalism și deschidere către parteneriate durabile. Noul logo și sistemul grafic reflectă activitatea centrului, iar paleta cromatică propusă aduce o notă proaspătă și contemporană.
Serviciile SAYMO au inclus:
- Analiză de poziționare și direcție strategică pentru brand.
- Colaborare cu un Brand Designer pentru dezvoltarea identității vizuale.
- Consultanță aplicată pentru semnalistică și viitoare materiale fizice, în urma unei vizite on-site.
- Ghidaj în integrarea identității pe noul website: www.agrotransilvania.ro
Rebrandingul a venit în completarea unei serii de acțiuni strategice de repoziționare a pieței Agro Transilvania și a consolidat coerența comunicării pe toate canalele.